نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نیمار آماده همبازی شدن با رونالدو در یووه می شود

نیمار آماده همبازی شدن با رونالدو در یووه می شود

 

رسانه‌های فرانسوی احتمال انتقال نیمار ستاره برزیلی پی‌اس‌جی به یوونتوس و همبازی شدن او با دوست قدیمی‌اش کریستیانو رونالدو را فراوان دانسته‌اند.

 

در حالیکه رسانه‌های خبری دنیا از نزدیک بودن بارسلونا و حتی رئال‌مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار خبر می‌دهند، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که او در نهایت مقصدی به غیر از اسپانیا را انتخاب و به سیاه و سفیدپوشان تورین خواهد پیوست.

 

Calcio Mercato با اشاره به کمبود بودجه بارسا بعد از جذب فرنکی دی‌یونگ و آنتوان گریزمان از آژاکس و اتلتیکو مادرید، راه غول‌های کاتلان برای رسیدن دوباره به نیمار را دور و صعب‌العبور دانسته است. این در حالی است که شماری از رسانه‌ها از موافقت پاریسی‌ها در مقابل پیشنهاد انتقال فیلیپه کوتینیو به این تیم به اضافه پرداخت مابه‌التفاوت این بازیکن با نیمار خبر داده بودند. از سوی دیگر برخی از منابع خبری در اسپانیا و فرانسه نیز بر توافق اولیه کهکشانی‌ها با پی‌اس‌جی برای انتقال قرضی نیمار به مادرید اصرار و تأکید دارند.

 

جدا از پیشنهاد شدن نیمار به یوونتوس در هفته‌های اخیر و سکوت محض مدیران این باشگاه در مورد او، به نظر می‌رسد با داشتن ستاره‌ای همچون پائولو دیبالا و علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب او، یوونتوس نیز همطراز با بارسا و رئال از بخت مساوی برای جذب این مهاجم 27 ساله برخوردار است. با این حال تنها مشکل بیانکونری در راه یوونتوسی کردن نیمار دستمزد 36 میلیون یورویی او در سال است که حتی از رقم پرداختی این باشگاه به دیگر ستاره‌اش یعنی کریستیانو رونالدو (30 میلیون یورو در سال) نیز بسیار بیشتر است و تنها در صورت رضایت دادن به تخفیف است که بانوی‌پیر می‌تواند به صورت رسمی به صف علاقه‌مندان جذب او بپیوندد.

 

Corriere della Sera نیز در خبری با اشاره به قطعی بودن جدایی نیمار از پی‌اس‌جی و پائولو دیبالا از یوونتوس؛ ایده معاوضه این دو بازیکن به همراه پرداخت مبلغ مورد نظر پاریسی‌ها را بهترین راه‌حل برای رهایی از مشکلات این دو باشگاه در مورد مهاجمان‌شان دانسته است. این روزنامه چاپ میلان با اشاره به انتقال جواهر آرژانتینی یووه به همراه 70 میلیون یورو به اضافه پرداخت کمیسیون 12 میلیون یورویی به اینجت دیبالا و حقوق سالیانه 10 میلیون یورو به او؛ امکان تحقق این معاوضه را راحت‌تر از آنچه به نظر می‌رسد دانسته است.

 

در عین حال روزنامه AS نیز با انتشار نتیجه نظرسنجی‌اش در وب‌سایت این روزنامه اسپانیایی که با شرکت 137 هزار نفر صورت پذیرفته از مخالفت اکثریت شرکت‌کنندگان در آن با حضور ستاره سابق رقیب‌شان در جمع خود خبر داده است.

 

در گیر و دار همین شایعات و در ساعات گذشته نیز ویدئویی تبلیغاتی با حضور کریستیانو رونالدو و نیمار که مدتی پیش در شهر تورین فیلمبرداری و ساخته شده است در فضای مجازی منتشر شده که در آن این دو فوق ستاره فوتبال جهان با هم در رشته‌های بوکس، کشتی‌کج و تنیس روی‌ میز رقابت می‌کنند.

 

با نزدیک شدن به روزهای انتهایی نقل و انتقالات تابستانی، داستان تمام نشدنی انتقال نیمار به یکی از باشگاه‌های یوونتوس، بارسلونا و رئال‌مادرید همچنان ادامه دارد و هواداران یووه بر خلاف تصورات ناامیدانه‌شان همچنان می‌توانند به تحقق این رویا دلخوش باشند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: